Splash PRO EX 1.13.1
دانلود رایگان
نرم افزار،بازی،آپدیت آنتی ویروس و ...خرید اینترنتی
 پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت
 

Splash EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم

PRO افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

 

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

 

 

 

بعد از نصب نرم افزار را در فایروال بلوک کنید تا به اینترنت متصل نگردد و سریال باطل نشود. این کار را برای تمامی نرم افزارهایی که از سریال نامبر برای فعال سازی آنها استفاده میکنید ، انجام دهید.

 

password پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1 لینک دانلود – 21 مگابایت لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
ImTOO 3D Movie Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند.  لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. ImTOO 3D Movie Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید. قابلیت های بیشتر به همراه فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی

- تبدیل فیلم های سه بعدی به دوبعدی و برعکس

- پشتیبانی از ۴ حالت معمول فیلم های سه بعدی

- پشتیبانی از دستگاه های دیجیتال جدید

- تنظیم پارامترهای ویدیوی در هنگام خروجی

- سرعت بالا در تبدیل ویدیوها

- امکان استفاده ۱۰۰% از سی پی یو برای افزایش سرعت تبدیل

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

فرمت های ورودی Input video formats:

AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

فرمت های خروجی Output video formats:

AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

دستگاه هایی پشتیبانی شونده Output Devices Supported:

iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S

iPad, iPad 2, Apple TV

iPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod touch 4

PSP, PS3

Xbox, Xbox 360

General mobile phone, BlackBerry, etc.

General MP4 players: Archos, Creative Zen, iRiver, etc.

Android mobile devices: Nexus S, HTC Desire HD, HTC G2 Magic, HTC Tattoo, Motorola Droid 2, Motorola CLIQ, SamSung? P1000, etc.

Windows Mobile devices: Pocket PC, Dell Axim X51, HP iPaq hw6500 series, etc.

 

 

password تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0 لینک دانلود – 31.2 مگابایت لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0

 

 

 

فرمت های پشتیبانش شده (کلیک کنید)

سایت های پشتیبانی شده جهت دانلود ویدیوهای آنلاین (کلیک کنید)

 

 

password تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0 لینک دانلود – 16 مگابایت لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 
Tipard DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.
 
Tipard ساخت فیلم Dvd توسط Tipard DVD Creator 3.1.30
 
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Tipard DVD Creator 3.1.30 :
 
 - قابلیت تبدیل هر نوع فایل تصویر به فایل قابل پخش در پلیر های خانگی
 - قابلیت تبدیل گروهی فایل ها
 - قابلیت ایجاد ایمیج و ذخیره آن در هارد دیسک
 - قابلیت رایت فایل های تبدیل شده و ایمیج های ذخیره شده در هارد
 - قابلیت بارگذاری زیرنویس در فایل ویدئو قبل از عملیات تبدیل
 

password ساخت فیلم Dvd توسط Tipard DVD Creator 3.1.30 رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت فیلم Dvd توسط Tipard DVD Creator 3.1.30 لینک دانلود – 37.5 مگابایت | لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

 

نرم افزاری کاربردی و مفید که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را استخراج کرده و مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و … در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید.

 

Sothink SWF Decompiler استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217

 

 

password استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217 پسورد فایل: www.downloadha.com

download استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217 لینک دانلود – 43.67 مگابایت | لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com



 

4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115 تبدیل حرفه ای مالتی مدیا با 4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115

     ۴Media Video Converter Ultimate نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می باشد که البته امکانات و ابزارهای جانبی زیادی را نیز در کنار تبدیل فرمت ها دارا می باشد. این نرم افزار دارای سه نسخه متفاوت است که Ultimate کاملترین نسخه آن است. در ابتدا باید گفت این نرم افزار قدرتمند امکان تبدیل فرمت های HD را دارد و در کنار آن از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, WMV, VOB, DAT, MKV, H.264/AVC, DivX, XviD, RM, MOV, 3GP, FLV, SWF, MP3, AAC, AC3, M4A, WAV, WMA پشتیبانی کامل دارد و میتواند بین انها تبدیل فرمت را انجام دهد. از طرفی اقدام چندین عکس یا ویدیو و تبدیل آنها به یک ویدیو به همراه افکت های مختلف میتواند ابزار بسیار مفیدی باشد. اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها در حین تبدیل فرمت و همچنین بریدن قسمتی از فیلم و استخراج صدا و عکس از ویدیوها و تبدیل فایل ویدیوی به چندین فایل دیگر ، اضافه نمودن متن و افکت های ویدیوی به فیلم از دیگر امکانات ریز و درشت این نرم افزار کامل است.

 

لینک دانلود 36.21 مگابایت

رمز فایل:www.downloadha.com  




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 19518
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Online User